سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هدف از جراحی زیبایی چیست؟

هدف از جراحی زیبایی چیست؟

هدف متناسب تر کردن ظاهر بینی با سایر اجزاء صورت در عین حفظ عملکرد تنفسی مطلوب بینی می باشد.

تغییرات کلی زیبایی که در اکثر بینی ها انجام می شود ، شامل چه مواردی است؟

معمولاً نوک بینی افراد به تناسب، مقداری جمع می شود.قوز بینی (در صورت وجود) برداشته می شود. قسمت استخوانی بینی (در نیمه بالایی) باریک می شود و باریکی متناسبی از بالا تا نوک بینی برقرار می شود. افتادگی نوک بینی اصلاح می شود و چرخش ملایم و طبیعی روی نوک بینی ایجاد می شود. در ضمن اینکه بینی باید از نمای تحتانی(نگاه از زیربه بینی ) فرم مثلثی مطلوبی پیدا کند.

آیا می توان مدل خاصی را انتخاب کرد و از جراح خواست که بینی را مشابه آن جراحی کند؟

خیر، هر بینی ظاهر خاص خودش را دارد و زیبایی آن در تناسب بیشتر همان بینی در زمینه صورت همان فرد می باشد و هیچگاه نمی توان فرم بینی را مشابه یک مدل درآورد و در صورت انجام نیز در آن قالب صورت زیبا نخواهد بود.

در چه بینی هایی نتایج عمل زیبایی بینی ضعیف است؟

افرادی که بینی گوشتی دارند و نوک بینی بسیار بزرگ دارندافرادی که پوست صورت و بینی شان بسیار چرب است.افرادی که پوست بینی شان بسیار نازک است. در دو گروه اول پوست بیمار اجازه نمود تغییرات جراحی را به خوبی نمی دهد و در مورد سوم ، کوچکترین پست و بلندی و تغییرات انجام شده به سبب نازک بودن پوست نمود خارجی دارد.

 چرا نتیجه عمل زیبایی بینی در بینی های گوشتی ضعیفتر است؟

در عمل زیبایی بینی ، با تکنیکی خاص پوست روی بینی بلند شده و ساختمان های استخوانی و غضروفی زیر پوست با جراحی متناسب تر و زیباتر شده و سپس در انتها پوست مجدداً در موضع قبل قرار گرفته و بخیه می شود. جراحان مجاز به دستکاری چندانی روی پوست نیستند. در بینی های گوشتی مشکل اصلی ضخامت شدید پوست و بافت زیر جلدی آن است که حتی با بهترین عمل زیبایی بینی نیز ( روی قسمت های استخوانی و غضروفی ) وقتی پوست را سر جای خودش می گذاریم و بخیه می کنیم به سبب ضخامت بسیار ، اجازه نمود تغییرات زیرین را نمی دهد. البته تکنیک های خاص عمل زیبایی بینی های گوشتی وجود دارد که کمی این نمود تغییرات را بیشتر کند ولی مسلما نتایج از بینی های استخوانی ضعیف تر خواهد بود.

 به چه کسانی توصیه می کنید که عمل زیبایی بینی نکنند؟

اگر از بینی و چهره خودتان راضی هستید.

اگر به اصرار دیگران و یا بخاطر منظور خاصی می خواهید عمل کنید (مثلاً: مورد توجه کسی قرار بگیرید)

اگر پدر و مادر یا همسر شما با عمل زیبایی بینی موافق نیستند.

اگر بخاطر مشکلات روحی و احیاناً تخفیف ناملایمات خانوادگی و اجتماعی تصمیم به عمل زیبایی بینی دارید.

اگر شخص خیلی مهمی هستید و در زندگی وقت کم دارید و یا عجول هستید.اگر فکر می کنید عمل زیبایی بینی تأثیر بسزایی در زندگی شما دارد.

اگر کمال گرا هستید ،یعنی از هر چیزی کامل و بدون ایراد آن را می خواهید.اگر صبور نیستید ، زود رنج هستید و نکات ریز در زندگی شما را آزار می دهد.

افراد سیگاری و بخصوص کسانیکه حاضر نیستند سیگار خود را از دو هفته قبل از عمل زیبایی بینی قطع کنند.