سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عمل بینی طبیعی مردانه

عمل بینی طبیعی مردانه

امروزه برخلاف گذشته بینی های عروسکی و دارای قوس زیاد دیگر طرفداران گذشته خود را ندارد و جراحی زیبایی بینی طبیعی از محبوبیت بیشتری برخوردار است. در این میان افراد بسیاری خصوصا آقایان به دنبال جراحی زیبایی بینی طبیعی مردانه می باشند.  چراکه نمی خواهند ابهت وظاهر مردانه آن ها با جراحی بینی کوچک از بین برود . طبیعی بودن بینی برای مردان تا حدی اهمیت دارد که بسیاری از بیماران مراجعه کننده می خواهند تغییرات کوچکی را در بینی خود ایجاد کنند به طور مثال خواستن برداشتن قوز بینی خود می باشند و اصرار دارند تغییرات بیشتری روی بینی آن ها انجام نشود. فاکتور های زیادی در جراحی زیبایی بینی طبیعی مردانه اهمیت دارد که در این مقاله از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

تنظیم فاصله بینی و لب در عمل زیبایی بینی طبیعی مردانه

فاصله بین بینی و لب در عمل زیبایی بینی طبیعی مردانه از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. این فاصله در جراحی بینی مردان باید کمتر از فاصله بینی زنان باشد تا ظاهری مناسب در چهره مردان ایجاد شود. اگر این فاصله مناسب نباشد تناسب و تعادل چهره به هم می خورد . بسیار دیده شده است بیماران برای عمل ترمیمی بینی به مطب جراحان زیبایی مراجعه کرده اند و دکتر بصام فاصله مناسبی را در عمل ترمیمی بینی برای این دسته از افراد ایجاد کرده است.

دکتر بصام یکی از برترین های جراح های عمل زیبایی بینی مردانه می باشد و در طی سال های متوالی توانسته است تخصص و مهارت بالایی را کسب کند در تصویر زیر می توانید نمونه کار های جراحی زیبایی بینی مردانه را مشاهده کنید.

تناسب قوس بینی در عمل زیبایی بینی طبیعی

قوس بینی یکی دیگر از عمل بینی طبیعی مردانه  است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است. قوس بینی در بینی مردان نیز نباید زیاد باشد تا چهره مردانه به هم نخورد . البته بسیاری از مردان دوست دارند که قوس بینی ان ها زیاد باشد که در این صورت جراحی زیبایی بینی با توجه به نیاز ها و سلیقه بیمار انجام می شود.

تناسب اندازه بینی در بینی طبیعی

معمولا اندازه بینی کوچک در بینی مردان تعادل چهره مردان را به هم می زند. اندازه بینی در مردان باید متناسب با ابعاد چهره آن ها باشد و بیش از حدکوچک و یا بزرگ بودن آن ممکن است تعادل چهره را به هم می زند. البته بسیاری از افراد که برای جراحی زیبایی بینی مردانه به مطب های زیبایی مراجعه می کنند خواستار بینی کوچک و طبیعی هستند و به دلیل فرم چهره بینی کوچک برای این دسته افراد مناسب می باشد.

در عمل بینی طبیعی مردانه سعی کنید جراح ماهر و توانایی را انتخاب کنید تا مراحل جراحی زیبایی بینی را با موفقیت پشت سر قرار دهید. معمولا با مشاهده های نمونه کار های جراح می توانید با قدم های محکم تری در راستای انتخاب جراح گام بردارید.