سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جراحی زیبایی بینی توسط جراح ماهر

جراحی زیبایی بینی

امروزه اکثر افراد خصوصا بانوان به دنبال عمل زیبایی بینی طبیعی زنانه هستند تا علاوه بر زیبایی مشخص نشود که بینی آن های عمل شده است. البته پبدا کردن جراحی که بتواند جراحی زیبایی بینی را بدون عیب و نقص انجام دهد کار مشکلی میباشد . با این حال اگر جراح با علم زیبا شناسی آشنا با شد می تواند جراحی زیبایی بینی طبیعی بانوان را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

دکتر صوفی زاده در تلاش است جراحی بینی شما را به بهترین شکل ممکن و طبیعی انجام دهد تا میزان رضایت شما پس از جراحی زیبایی بینی افزایش یابد

معمولا جراحان برای انجام جراحی زیبایی بینی به فاکتور های مختلفی توجه می کنند تا جراحی بینی طبیعی را انجام دهند . معمولا فاصله بین بینی ولب و و قوس بینی و دیگر ویژگی ها در جراحی بینی مردان و زنان متفاوت میباشد در ادامه به ویژگی های  جراحی زیبایی بینی طبیعی بانوان اشاره می کنیم.

این عمل مانند سایر جراحی های زیبایی با ویزیت جراح انجام می شود در جلسه مشاوره جراح اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید با این نوع جراحی زیبایی بینی اشنا شوید.
برای اینکه بینی طبیعی عمل شده داشته باشید فاصله ببین بینی ولب از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. فاصله بین بینی و لب در زنان بیشتر از مردان است تا زیبایی آن ها افزایش یابد. البته تعیین این فاصله به انتخاب خود بیمار می باشد.

بینی یکی از فاکتور های مهم برای بانوان می باشد اندازه بسیار کوچک ممکن است توازن چهره را برهم بزند علاوه بر اینکه موجب می شود ظاهر طبیعی در بینی ایجاد نشود.
اگر می خواهید بینی شما طبیعی عمل شود، سعی کنید طول بینی شما با اندازه کلی صورت شما متناسب باشد. اگر طول صورت خود را سه قسمت کنید، طول بینی شما باید به اندازه یک سوم کل طول صورت شما باشد تاظاهر طبیعی آن حفظ شود.

اگر می خواهید بینی طبیعی داشته باشید سعی کنید از جراح زیبایی بینی خود بخواهید قوس مناسبی را در پشت بینی شما ایجاد کند تا مشکلاتی بعد از عمل نداشته باشید. قوس زیاد پشت بینی ظاهر طبیعی بینی را از بین می برد.