سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عمل جراحی بینی نوک پهن

جراحی بینی نوک پهن

جراحی زیبایی بینی در میان پنج روش جراحی پلاستیک محبوب ترین شیوه است . برای بیمارانی که از اندازه و شکل بینی،  ناراضی هستند جراحی زیبایی بینی  را انتخاب میکنند، ،  از آنجا که بینی  قطعا برجسته ترین ویژگی های صورت، تغییر اندازه و شکل آن می تواند تاثیر فوق العاده ای در ظاهر داشته باشند.  جراحی زیبایی بینی تا حد زیادی می تواند در بهبود تعادل ویژگی های صورت،  به بیماران در بالا بردن اعتماد به نفس کمک کند.. اگر شما در نظردارید جراحی زیبایی بینی انجام دهید در این بخش با ماهمراه باشید

می‌گویند ایرانی‌ها هفت برابر دیگر مردم جهان برای جراحی زیبایی بینی پا پیش می‌گذارند و جالب اینجاست که بر اساس همین آمارها، بینی 50 درصد متقاضیان این عمل واقعا به دستکاری نیازی ندارد. انجمن تحقیقات راینولوژی ایران اعلام کرده است سالانه بیش از 80 هزار مورد جراحی زیبایی بینی در کشور انجام می‌شود و در واکنش به این ارقام، روانپزشکان می‌گویند نگاه بسیاری از مراجعان به نازیبایی بینی‌شان، غیرواقعی و حتی گاهی بیمارگونه است.

روانپزشکان و حتی بسیاری از متخصص جراحی زیبایی بینی بر این باورند که تصویر آرمانی که برخی مراجعان از زیبایی دارند باعث می‌شود از جراحی بینی نتیجه دلخواه را نگیرند و درنتیجه یا یک عمر با بینی که دوستش ندارند بسازند یا داوطلب انجام جراحی‌های مجدد شوند. اگر از نظر شما هم بینی‌تان وصله‌ای ناجور روی صورت‌تان است و می‌خواهید بدانید جراحی زیبایی بینی توانایی برطرف کردن کدام‌یک از ایرادهای بینی را دارد، گفته‌های دکتر عبدالجلیل کلانتری‌هرمزی، استاد جراحی پلاستیک را  بخوانید.

بینی‌ نوک پهن است؟

اگر به‌خاطر بینی نوک پهن به جراح زیبایی مراجعه می‌کنید، دعا کنید شانس با شما یار باشد چراکه بعضی از مراجعانی که بینی پهنی دارند با جراحی از پس رفع مشکل‌شان برمی‌آیند و برای بعضی‌های دیگر کار به این خوبی‌ها پیش نمی‌رود. اگر برای کوچک کردن بینی نوک پهن خود به پزشک مراجعه می‌کنید یا عیب بینی خود را صرفا پهنی ذکر می‌کنید، متخصصان چاره‌ای جز برداشتن قسمت زیادی از گوشت بینی شما نخواهد داشت و حتی با وجود چنین اصلاحی مشکل پهنی بینی شما به طور کامل رفع نخواهد شد چراکه در این نوع عمل جراحی زیبایی بینی محدودیت وجود دارد و جراح برای اینکه از پهنای پره‌های بینی بکاهد یا جلوی پهن شدن بینی را در زمان خندیدن بگیرد، باید عمل جراحی زیبایی بینی وسیعی انجام دهد و عضلات زیادی را قطع کند که این کار ممکن است به خودی خود به سلامت بینی در بعضی موارد لطمه وارد کند.

چه نتیجه‌ای می‌گیرید؟

زمانی که پایه‌های بینی را به هم نزدیک می‌کنیم باید شرایط تنفس بیمار را هم در نظر بگیریم. اگر این عمل بیش از اندازه انجام شود، ممکن است بیمار دچار مشکلات تنفسی شود بنابراین نزدیک کردن پره‌ها تا رسیدن به اندازه ایده‌آل در همه موارد قابل انجام نیست یا در صورت انجام این عمل هم امکان دارد که صددرصد موفقیت‌آمیز نباشد.