سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدهای عمل زیبایی بینی از کجا میآیند؟

مدهای عمل زیبایی بینی از کجا می‌آیند؟

مشابه‌سازی یکی از آفات جامعه امروز است. اینکه هر کسی می‌خواهد چهره‌ای شبیه به  یک فرد مشهور داشته باشد.الگوهای ذهنی در جامعه امروز ایران، متاثر از دنیای ارتباطات هستند و متاسفانه به سمت زیبایی‌شناسی غربی حرکت می‌کنند. در واقع اصولا بینی سربالا و قلمی، سوغاتی است که ریشه آن مربوط به فرنگستان است. ما به مرور، زیبایی‌شناسی سنتی خود را کنار گذاشته و تحت تاثیر الگوهای زیبایی‌شناسی  غربی، به دنبال شباهت هرچه بیشتر با نژاد آنگلوساکسون هستیم.این چیزی است که نفوذ رسانه‌های قدرتمند آمریکایی، سینما، تلویزیون و موسیقی بیش از هر چیزی در تشدید آن موثر است. در واقع بسیاری از مخاطبان سریال‌ها، فیلم‌ها و محصولات فرهنگی آمریکایی به مرور علاقه‌مند به الگویی می‌شوند که به عنوان الگوی زیبایی در جهان آن سوی آب وجود دارد.امروزه بسیاری از مراجعان به پزشکان زیبایی، دوست دارند شبیه کسانی باشند که شبیه‌شان را زیاد در کوچه و خیابان می‌بینیم. دختران یا پسرانی با بینی‌های سربالا و چشمان کشیده. حقیقت این است که هرچه می‌گذرد ما از شرق و زیبایی‌شناسی سنتی دورتر می شویم و البته پزشکان و جراحان زیبایی نیز در این زمینه کم تقصیر نیستند. آنها مروج الگوی زیبایی جایی هستند که اینجا نیست.

عوارض بعد از عمل زیبایی بینی


اگر بینی‌تان را جراحی کنید ممکن است...


  عمل زیبایی بینی در صورتی که درست توسط پزشک متخصص انجام نشود می‌تواند عوارض ناخوشایندی به همراه داشته باشد که عبارتند از:

عوارضی که روی عملکرد بینی به جای می‌گذارد نظیر مشکلات تنفسی و عوارضی که روی زیبایی و ظاهر فرد به جای می‌گذارد مثل ظاهر نازیبای بینی، ناهماهنگی پره‌ها و ...

انتخاب جراح اهمیت دارد


تصمیم بیمار برای عمل زیبایی بینی و انتخاب جراح از کلیدی‌ترین عوامل در پیشگیری از عوارض عمل زیبایی بینی است. بیماران نباید در تصمیم خود برای جراحی عجله کنند و تحت تأثیر اظهارات دیگران قرار گیرند. لازم است قبل از عمل زیبایی بینی نهایت وسواس و دقت برای انتخاب جراح صورت بگیرد. عمل زیبایی بینی باید انتخاب شود که بینی را به صورت طبیعی عمل کند و از کوچک کردن بینی پرهیز کند. مهمترین اصل، انتخاب عمل زیبایی بینی است که بیماران وی پس از عمل به‌راحتی از راه بینی بتوانند تنفس کنند.