سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روند عمل زیبایی بینی

روند عمل زیبایی بینی

برخی اشخاص دماغ‌هایی بزرگ/پهن و گوشتی با سوراخ‌های گشاد و نوک پهن دارند. این افراد نیاز به اصلاح استخوان، سوراخ، و نوک بینی دارند که این پروسه تحت بیهوشی عمومی انجام می‌شود. برای اصلاح پهنای استخوان بینی، برش استخوان(استئوتومی) صورت می‌گیرد. هنگامی که برش استخوان انجام شود، پهنای استخوان بینی کاهش می‌یابد/ باریک می‌شود. برای اصلاح عرض/پهنای نوک بینی، با استفاده از عمل زیبایی بینی، نوک بینی شکافته می‌شود. در برخی موارد بعد از برش و خارج سازی استخوان‌های بینی که برای کاستن از پهنای استخوان صورت می‌گیرد، به منظورافزایش ارتفاع استخوان بینی ایمپلنتی (یک ماد? مصنوعی) در داخل بینی کاشته می‌شود.

عمل زیبایی بینی به باریک کردن پهنا/عرض بینی و بالا بردن سر بینی کمک می‌کند. معمولاً کسانی که بینی پهنی دارند، نوک بینی بزرگ/ پهنی هم دارند که البته برای باریک کردن نوک آن به عمل زیبایی بینی اصلاحی نیاز دارند. معمولاً برخی افراد بینی‌های پهن و فرورفته و برخی بینی‌های پهن و گوشتی و برآمده (قوز دار) دارند. این افراد پس از برش استخوان‌های بینی و خارج کردن آنها (استئوتومی) به  افزایش و کاهش اندازه بینی با استفاده از فرایندهای عمل زیبایی بینی نیاز دارند.

بهبودی بعد از عمل زیبایی بینیهای گوشتی و پهن،  یک تا دو هفته طول می‌کشد و فرد می‌تواند نتایج نهایی عمل زیبایی بینی را پس از یک تا دو ماه ببیند.

آیا عمل زیبایی بینی می‌تواند یک بینی پهن و گوشتی را طوری باریک کند که کاملاً طبیعی به‌نظر برسد؟

باریک سازی بینی واقعاً می‌تواند ظاهری طبیعی به شما بدهد. که این کار نیز معمولاً مستلزم انجام برخی کارها بر روی استخوان بینی است. بعضی مواقع اگر سوراخ‌های بینی گشاد باشند، ممکن است نیاز به کوچک‌سازی هم داشته باشند که در نتیجه ظاهر بینی باریک می‌شود. داشتن ارزیابی و برآورد از بینی در حالت سکون و حرکت پره‌های آن برای دیدن میزان گشاد شدن سوراخ‌های بینی ، مهم است.گاهی یک پیوند پشتی به بینی اضافه می‌شود تا به ایجاد یک بینی باریک اما با ظاهری طبیعی کمک کند.

ظاهر طبیعی بینی 

ظاهر طبیعی بینی ظاهری است که از نظر زیبایی شناسی دلپسند و رضایت بخش باشد و با صورت تناسب  و تطابق داشته باشد و معلوم نباشد که عمل زیبایی بینی بر روی آن انجام شده است. که البته این موضوع چالشی بزرگ در عمل‌های نوین زیبایی بینی‌های پهن و گوشتی است.

عمل زیبایی بینی موفق، مشکلاتی از قبیل ازکار افتادگی بینی، اختلالات بینی، نوک پیازی شکل و بریدگى‌ نوک بینی را به همراه ندارد. اینچنین عمل زیبایی بینی از بالاترین سطح استاندارد برخوردار بوده و تنها بعد از تجزیه و تحلیل‌های حساب شده و استفاده از جراحان ماهر و باتجربه امکان دست‌یابی به آن وجود دارد.