سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا پره های بینی را نیز در عمل زیبایی بینی برش می دهید؟

آیا پره های بینی را نیز در عمل زیبایی بینی برش می دهید؟

بندرت ، در اکثر افراد فقط در قسمت وسط و پائین بینی برش کوچکی می دهیم و با تکنیک های انجام شده از داخل بینی ، اکثراً نیاز به برش بیرونی در ناحیه پره بینی نیست (مگر در بعضی بینی های شدیداً گوشتی با پره های بینی بسیار بزرگ)

آیا همه بینی ها را می توانید در حد دلخواه خودتان زیبا کنید؟

همه بینی ها ظرفیت یکسانی برای زیباسازی ندارند. بعضی ها را می توان خیلی زیبا و موزون کرد و بعضی ها را خیر. هیچ عمل زیبایی بینی نتیجه کامل و ایده آل نمی دهد. بهتر است راجع به درجه بهبودی و بهتر شدن بینی فکر کنید تا به یک بینی ایده آل . در آن صورت شما از نتیجه لذت می برید. در بهترین حالت حداکثر ظرفیت زیبا سازی بینیی چیزی حدود 80 درصد میزان دلخواه جراح می باشد.

آیا دو طرف بینی باید کاملاً متقارن باشد؟

عدم تقارن دو نیمه بینی همراه با عدم تقارن دو نیمه صورت کم و بیش در همه افراد وجود دارد. اصولاً در هیچ فردی دو نیمه صورت و بینی کاملاً قرینه نیست و قرینه سازی کامل نه مقدور است و نه مطلوب است. تقارن کامل در صورت و بینی هیچکس وجود ندارد ، عدم تقارن مختصر در صورت و بخصوص در حرکات صورت مانند : صحبت کردن ، لبخند ، خنده نشانه هایی از جذابیت را دربر دارد.

تقارن کامل بیانگر تعادلی باوقار ، خشک و بی نشاط است و اختصاص به بناهای تاریخی دارد!!

آیا لیزر در عمل زیبایی بینی جایگاهی دارد؟

خیر ، اصلاً لیزر در عمل زیبایی بینی کاربردی ندارد و بیان این نکات جنبه تجاری دارد.

روش تزریق ژل خصوصا برای بیمارانی که به دنبال انجام جراحی ترمیمی بینی و عمل زیبایی بینی بدون جراحی هستند (عمل ترمیمی بینی)، بسیار مناسب است. انجام جراحی بینی موجب ضعیف شدن ساختار‌های داخلی بینی شده و با انجام جراحی‌های مکرر، بینی شما شدیدا مستعد آسیب دیدگی می‌شود. از طرف دیگر اصلاح بدفرمی‌ها و اختلالات جزئی با عمل زیبایی بینی می‌تواند بسیار چالش برانگیز و مشکل باشد. در این موراد استفاده از ژل‌های تزریقی برای فرم‌دهی به بینی بسیار مناسب‌تر است و با این روش می‌توان بدون آسیب زدن به ساختار‌های حساس بینی، ناهنجاری مربوطه را برطرف کرد.