سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا عمل زیبایی بینی بر روی حس بویایی تاثیر می گذارد؟

آیا عمل زیبایی بینی بر روی حس بویایی تاثیر می گذارد؟

در پاسخ به سوال تاثیر عمل زیبایی بینی بر روی حس بویایی باید گفت که عمل زیبایی بینی بر روی حس بویایی تاثیر دارد اما این تاثیر موقت است و بعد از مدت کوتاهی از بین می رود. پس از عمل زیبایی بینی تورم و کبودی تا چند هفته و یا حتی چند ماه باقی می ماند و این علت باعث کاهش حس بویایی می شود که این موضوع پس از مدت زمان گفته شده رفع می گردد.

تورمی که بعد از عمل زیبایی بینی به وجود می آید باعث می شود محفظه هایی که در انتهای اعصاب بویایی قرار داشتند تحت تاثیر قرار بگیرند. این محفظه ها در اثر تورم بسته می شوند و به این ترتیب حس بویایی کاهش می یابد. همچنین در اثر کاهش حس بویایی، حش چشایی نیز ممکن است کم شود که این مشکلات با گذشت زمان و از بین رفتن تورم حل می گردد. این تورم تا حداکثر یک سال بعد از جراحی زیبایی بینی به طور کامل از بین می رود.


چرا جراحی ترمیمی بینی انجام دهیم؟

چرا جراحی ترمیمی بینی انجام دهیم؟

علت های فراوانی برای جراحی ترمیمی بینی می توان بیان کرد. پر واضح است که هر چقدر این عیوب بیشتر باشد احتمال رسیدن به نتیجه مطلوب کاهش پیدا می کند.کسانی که متقاضیان عمل ترمیمی بینی هستند معمولا دارای مشکلات زیر هستند.
تیغه یا همان اسکلت بینی اگر محکم نباشدبه مرور زمان باعث افتادگی نوک بینی می شود.این نوع از مشکلات  با جراحان متبحر برطرف خواهند شد.

مشکلات برطرف شده در عمل ترمیمی بینی

اگر غضروف هایی که باعث به وجود آمدن قوز بینی شده است به مقدار مناسب برداشته نشده و بینی همچنان دارای برآمدگی است.این نقص به جا مانده از جراحی اول را به راحتی می توان برطرف کرد.
مشکلاتی مانند کجی بینی و انحراف بینی اگر در عمل زیبایی بینی اول اصلاح نشده است با جراحی ترمیمی قابل حل است.
هنگامی که بافت بینی بیشتر از حد نیاز برداشته شده است و با این امر در قسمت پشت و یا دیواره بینی باعث ایجاد فرورفتگی شده و یا بینی بیش از اندازه سربالا شده است.این مشکلات به تجربه  مهارت بالای جراح نیاز دارد و برای حل آن معمولا در ابتدا به محم کردن اسکلت بینی می پردازند و غضروف ها و یا استخوان ها از قسمت های دیگر همان شخص مانند غضروف درون بینی  و یا لاله گوش  برداشته می شود.این جراحی زیبایی بینی مقداری سخت بوده و نمی توان نتیجه آن را به خوبی حدس زد.
مشکل ترین عمل ترمیمی بینی زمانی است که پوست در هنگام عمل اول و یا بعد از آن آسیب دیده باشد. گاهی اوقات حتی  ترمیم برای این بیماران مقدور نیست.

چه میزان جراحی ترمیمی بینی تاثیرگذار است؟

از آنجایی که شرایط یک بینی عمل نشده کاملا با بینی های کار شده متفاوت است.جراح باید بسیار متبحر بوده و تا بتواند با تجربه بالای خود آماده ترمیم هر نوع نقصی باشد.بیمار باید به درستی قبل از عمل بررسی شود و جراح بینی با توجه به توانایی خود اقدام به عمل بکند.تمامی شرایط نیز باید با بیمار در میان گذاشته شده تا توقع آنها نسبت به عمل زیبایی بینی بالا نباشد  و عیب ها و محدودیت های این جراحی بینی را بداند تا علاوه بر زیبایی سلامتی شخص نیز حفظ شود.پس می توان گفت میزان موثر بودن این جراحی به نقایص شما و مهارت جراح بستگی خواهد داشت.

چه زمانی باید عمل ترمیمی بینی انجام بگیرد؟

هنوز هم بین جراحان مختلف در باره جواب این سوال اختلاف نظرهایی وجود دارد.گاهی اوقات پیشنهاد می شود که حداقل 1سال از انجام عمل زیبایی بینی اول گذشته باشد و پس از آن برای عمل ترمیمی بینی تصمیم گیری شود.اما گاهی هم گفته شده که بعضی از نقایص بینی را قبل از یک سال می توان برطرف کرد.ایراداتی مانند از بین بردن برآمدگی استخون کوچکی که جراح بینی فراموش کرده و بعد از اینکه از اولی عمل زیبایی بینی شش ماه گذشته باشد به راحتی عمل ترمیمی برای این امر صورت می گیرد.در هر صورت جراح شما با معاینه می توان این تصمیم را بگیرد.

اهمیت انتخاب جراح بینی در عمل ترمیمی بینی

در برخی از موردهای عمل ترمیمی بینی به علت ایرادات فراوان جراح با مشکل روبه رو شده و مجبور است که از بافت های دیگر برای اصلاح موقعیت به وجود آمده استفاده کند. مخصوصا زمانی که در قسمت های سوراخ بینی و بالای حلقه بینی فرورفتگی ایجاد شده باشد برداشتن غضروف از منطقه دیگر در عمل ترمیمی صورت می گیرد.جراح  به نوع بینی شخص از لحاظ استخوانی و گوشتی بودن توجه می کند و با آنها درباره نتیجه جراح بینی ترمیمی صحبت می کند تا انتظارات بیماران بعد از عمل ترمیمی بینی واقع بینانه باشد.به دلایل گفته شده جراح بینی باید بتواند برای این بینی های آسیب دیده راه حل جراحی مناسبی را ارائه دهد تا بینی بتواند ترمیم پیدا کند و مشکلات بینی تا حد قابل ملاحظه ایی کاهش پیدا کند .


عمل ترمیم بینی

عمل ترمیم بینی

Revision Rhinoplasty یا عمل ترمیمی بینی عملی است برای بازسازی و اصلاح ایراد هایی که در اثر جراحی قبلی به وجود آمده است.در برخی موارد  جراح زیبایی بینی به نکات ریزی توجه نکرده و باعث به وجودن آمدن نقص های کوچک می شود که باعث می شود بیمار از جراحی زیبایی بینی خود رضایت کامل را نداشته باشد.مثلا اگر در عمل اول به بزرگ بودن توربینیت های بینی توجهی نشود بیمار برای عمل ترمیم بینی دوباره به متخصص مراجعه کرده و نقایص عمل اول برای اصلاح گرفتگی بینی انجام  می شود.برای عمل ترمیمی بینی جراح به موقعیت قرار گیری غضروف های درون بینی و همچنین ایراد های به وجود آمده در عمل اول توجه می کند.همچنین موقعیت بینی پیش از جراحی زیبایی بینی اول نیز بررسی می شود.

جراحی زیبابی بینی

بعد از اینکه بیمار برای جراحی زیبایی بینی اقدام می کند انتظار دارد جراح بینی خوب بتواند تمامی عیب های بینی وی را بررسی کند و بتواند بینی جدید را طوری برای وی ترمیم کند که از تمامی جوانب با صورت وی هم خوانی داشته باشد. در این مواقع سوراخ های بینی و پشت بینی  و دیگر نقاط تغییر پیدا می کند.این جراحی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد زیرا بینی باید به صورت اصولی بازسازی شود تا بعد از گذشت چند سال بینی با مشکلات دیگر مواجه نشود زیرا در این صورت بینی به عمل ترمیمی بینی احتیاج خواهد داشت که پچیده تر و همچنین هزینه بر تر خواهد بود.

جراح بینی خود را با دقت انتخاب کنید

برای اینکه بخواهیم جراحی زیبایی بینی انجام بدهیم در ابتدا باید جراح بینی خوبی را انتخاب کنیم زیرا بسیاری از افرادی که نیاز به عمل ترمیمی بینی پیدا کرده اند این مرحله مهم پیش از جراحی بینی را با جدیت دنبال نکرده اند و یا اینکه تنها قیمت ارزان را ملاکی برای انتخاب جراح بینی خود قرار داده اند .بسیاری از این افراد از جراحی زیبایی بینی خود پشیمان شده اند هر چند که عمل ترمیمی بینی می تواند تا حدود زیادی مشکلات این گونه افراد را برطرف کند اما در برخی از موارد حاد که بینی به مقدار زیادی در جراحی بینی اولیه آسیب دیده شده است بینی این افراد تنها مقداری بهبود پیدا میکند و به زیبایی قبل از جراحی نخواهد شد.پس برای اینکه جراحی برای عمل زیبایی بینی خود انتخاب کنید مقداری دقت داشته باشید و پرس و جوی لازم و کافی را از اطرافیان بکنید همچنین از بهترین روش ها دیدن نمونه ایی از جراحی های گذشته جراح بینیمورد نظر شما می باشد.


عمل بینی طبیعی مردانه

عمل بینی طبیعی مردانه

امروزه برخلاف گذشته بینی های عروسکی و دارای قوس زیاد دیگر طرفداران گذشته خود را ندارد و جراحی زیبایی بینی طبیعی از محبوبیت بیشتری برخوردار است. در این میان افراد بسیاری خصوصا آقایان به دنبال جراحی زیبایی بینی طبیعی مردانه می باشند.  چراکه نمی خواهند ابهت وظاهر مردانه آن ها با جراحی بینی کوچک از بین برود . طبیعی بودن بینی برای مردان تا حدی اهمیت دارد که بسیاری از بیماران مراجعه کننده می خواهند تغییرات کوچکی را در بینی خود ایجاد کنند به طور مثال خواستن برداشتن قوز بینی خود می باشند و اصرار دارند تغییرات بیشتری روی بینی آن ها انجام نشود. فاکتور های زیادی در جراحی زیبایی بینی طبیعی مردانه اهمیت دارد که در این مقاله از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

تنظیم فاصله بینی و لب در عمل زیبایی بینی طبیعی مردانه

فاصله بین بینی و لب در عمل زیبایی بینی طبیعی مردانه از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. این فاصله در جراحی بینی مردان باید کمتر از فاصله بینی زنان باشد تا ظاهری مناسب در چهره مردان ایجاد شود. اگر این فاصله مناسب نباشد تناسب و تعادل چهره به هم می خورد . بسیار دیده شده است بیماران برای عمل ترمیمی بینی به مطب جراحان زیبایی مراجعه کرده اند و دکتر بصام فاصله مناسبی را در عمل ترمیمی بینی برای این دسته از افراد ایجاد کرده است.

دکتر بصام یکی از برترین های جراح های عمل زیبایی بینی مردانه می باشد و در طی سال های متوالی توانسته است تخصص و مهارت بالایی را کسب کند در تصویر زیر می توانید نمونه کار های جراحی زیبایی بینی مردانه را مشاهده کنید.

تناسب قوس بینی در عمل زیبایی بینی طبیعی

قوس بینی یکی دیگر از عمل بینی طبیعی مردانه  است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است. قوس بینی در بینی مردان نیز نباید زیاد باشد تا چهره مردانه به هم نخورد . البته بسیاری از مردان دوست دارند که قوس بینی ان ها زیاد باشد که در این صورت جراحی زیبایی بینی با توجه به نیاز ها و سلیقه بیمار انجام می شود.

تناسب اندازه بینی در بینی طبیعی

معمولا اندازه بینی کوچک در بینی مردان تعادل چهره مردان را به هم می زند. اندازه بینی در مردان باید متناسب با ابعاد چهره آن ها باشد و بیش از حدکوچک و یا بزرگ بودن آن ممکن است تعادل چهره را به هم می زند. البته بسیاری از افراد که برای جراحی زیبایی بینی مردانه به مطب های زیبایی مراجعه می کنند خواستار بینی کوچک و طبیعی هستند و به دلیل فرم چهره بینی کوچک برای این دسته افراد مناسب می باشد.

در عمل بینی طبیعی مردانه سعی کنید جراح ماهر و توانایی را انتخاب کنید تا مراحل جراحی زیبایی بینی را با موفقیت پشت سر قرار دهید. معمولا با مشاهده های نمونه کار های جراح می توانید با قدم های محکم تری در راستای انتخاب جراح گام بردارید.

 


جراحی زیبایی بینی توسط جراح ماهر

جراحی زیبایی بینی

امروزه اکثر افراد خصوصا بانوان به دنبال عمل زیبایی بینی طبیعی زنانه هستند تا علاوه بر زیبایی مشخص نشود که بینی آن های عمل شده است. البته پبدا کردن جراحی که بتواند جراحی زیبایی بینی را بدون عیب و نقص انجام دهد کار مشکلی میباشد . با این حال اگر جراح با علم زیبا شناسی آشنا با شد می تواند جراحی زیبایی بینی طبیعی بانوان را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

دکتر صوفی زاده در تلاش است جراحی بینی شما را به بهترین شکل ممکن و طبیعی انجام دهد تا میزان رضایت شما پس از جراحی زیبایی بینی افزایش یابد

معمولا جراحان برای انجام جراحی زیبایی بینی به فاکتور های مختلفی توجه می کنند تا جراحی بینی طبیعی را انجام دهند . معمولا فاصله بین بینی ولب و و قوس بینی و دیگر ویژگی ها در جراحی بینی مردان و زنان متفاوت میباشد در ادامه به ویژگی های  جراحی زیبایی بینی طبیعی بانوان اشاره می کنیم.

این عمل مانند سایر جراحی های زیبایی با ویزیت جراح انجام می شود در جلسه مشاوره جراح اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید با این نوع جراحی زیبایی بینی اشنا شوید.
برای اینکه بینی طبیعی عمل شده داشته باشید فاصله ببین بینی ولب از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. فاصله بین بینی و لب در زنان بیشتر از مردان است تا زیبایی آن ها افزایش یابد. البته تعیین این فاصله به انتخاب خود بیمار می باشد.

بینی یکی از فاکتور های مهم برای بانوان می باشد اندازه بسیار کوچک ممکن است توازن چهره را برهم بزند علاوه بر اینکه موجب می شود ظاهر طبیعی در بینی ایجاد نشود.
اگر می خواهید بینی شما طبیعی عمل شود، سعی کنید طول بینی شما با اندازه کلی صورت شما متناسب باشد. اگر طول صورت خود را سه قسمت کنید، طول بینی شما باید به اندازه یک سوم کل طول صورت شما باشد تاظاهر طبیعی آن حفظ شود.

اگر می خواهید بینی طبیعی داشته باشید سعی کنید از جراح زیبایی بینی خود بخواهید قوس مناسبی را در پشت بینی شما ایجاد کند تا مشکلاتی بعد از عمل نداشته باشید. قوس زیاد پشت بینی ظاهر طبیعی بینی را از بین می برد.